26 Ekim 2013 Cumartesi

Çalıkuşu 2013

   
  Çalıkuşu kitabını kaç defa okudum bilemiyorum. Her okuyuşumda başka duygular canlanmış kitaptan daha bir  zevk almışımdır.  Hele ki Aydan Şener Kenan Kalav ve Sadri alışık perfonması vardır ki hepimizin kalbine dokunmuş kimi zaman güldürmüş kimi zaman ağlatmıştır. 

     Çalıkuşu 2013 ilk bölümüyle gönlümüze taht kurmayı başardı. Hikaye gayet iyi ve tıkırında gidiyor. Başka bir pencereden bakmamızı sağlıyor. Son olarak dördüncü bölümü de yayınlanan dizinin oyuncularının oyunculukları süper hele ki Seyfettin  enişteyi oynayan Mehmet Özgürün oyunculuğuna izlerken doyum olmuyor.  Fahriye Evcen ve Burak Öçivit'i söylemiyorum bile. Aslında tüm oyuncular harika  performans sergiliyorlar. Emeklerine sağlık. Keşke Koredeki gibi haftada iki kez yayınlansa bu dizi ne güzel olur :)
Peki dizi sizce nasıl gidiyor?
tugbatugba

2 yorum:

  1. ben de izlerken bi daha okudum. baştan çok heyecanlıydı ama sonadan değişti kitaba benzemedi yaa :)

    YanıtlaSil